sobota, 6 sierpnia 2011

Zakupy ! Shopping !

Cześć ; *
Niedawno co wstałam z łóżka i biorę się za pisanie posta ;)
Tak wiem , straszny śpioch ze mnie , ale to nie moja wina że nie mogłam spać..
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać moje ostatnie nabytki , z przed jakiś dwóch tygodni.
Sweterek jest bardzo wygodny i pasuje dosłownie do wszystkiego ;)
Wcześniej wybierałam raczej wersję z bluzą , a niedawno zdecydowałam się to zmienić ;)

Hi, *
Recently, as I got up from bed and I take to be writing post;)
Yes I know, terrible sleepyhead with me, but it's not my fault that I could not sleep ..
In today's post I would like to show my most recent acquisitions, some of the prior two weeks.
Pullover is a very convenient and fits into everything literally;)
Previously, chose rather the version of the blouse, and recently decided to change it;)


Bluzka - House 19,90 zł

Sweterek - H&M 59,90

Bye ;*

1 komentarz:

  1. bardzo fajny top :) trafiłam tu do Ciebie przypadkiem, widzę, że jesteś początkująca. życzę zatem powodzenia w prowadzeniu bloga i zapraszam do odwiedzin mojego, jeśli Ci się spodoba zachęcam do obserwowania, pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń