sobota, 13 sierpnia 2011

Konkurs ;)

Moi drodzy ;)
Na początek to nie ja robię konkurs ;)
Konkurs jest na blogu http://siiia.blogspot.com
I sama biorę w nim udział ;)
Należy tam dodać się do obserwujących bloga i czekać na wylosowanie zwycięzcy ;)
Oprócz tego można zdobyć dodatkowe punkty :)

My dear;) 
For starters I do not contest;) 
At the beggining of my post. I dont own this contest.
Competition is here : http://siiia.blogspot.com
I'm in this competition.
There should be added to the followers of your blog and wait to draw the winner;) 
In addition, you can earn extra points:)

Dodatkowe punkty:

  • Możesz dodać mój blog do blogrolla (+1 los)
  • Możesz podać informację o moim rozdaniu, wraz ze zdjęciem i linkiem, w notce na swoim blogu (+2 losy)
  • Każdy z moich dotychczasowych obserwatorów (akurat równe 25 się zebrało ;)), dostaje +1 los
  • Każdy kto dotychczas skomentował jakiś mój post, także dostaje +1 los. (nie ma tego jeszcze aż tak dużo, chyba dam radę ogarnąć, a chcę was jakoś wyróżnić ;))
Można więc zdobyć maksymalnie 6 losów.
Extra points
You can add my blog to the blogroll (a lot)
You can give information about my hand, along with a photo and a link in a note to your blog (2 lots)
Each of my previous observers (exactly equal to 25 are gathered together;)), gets a lot 
Anyone who has not yet commented on my post some, also gets a lot. (do not have that yet so much,
unless I can manage to grasp, and I want you to stand out somehow;))

So you can earn a maximum of 6 tickets.
A oto screen z bloga ;)
And this screen from the blog;)
 Zapraszam do zabawy :)
Feel free to have fun:)
Bye ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz