czwartek, 11 sierpnia 2011

Lakiery do paznokci ;) cz.1 nail polishes :) part 1

Witam ! ;)
Zacznę od tego że u mnie pogoda jest okropna;)
Piękna jesień tego lata;) Wspaniała;)
Wieczorem mam zamiar się wybrać do kina letniego na Stary Rynek ;)
Ale zobaczymy co z tego wyjdzie , bo jak będzie lało to wolę kino sobie zrobić w domu ;)

Hello! ;)

Weather in Poland is horrible.We have beatiful autumn in this summer. Wonderful.I'm going to the summer cinema this evening.But we'll see what will come out, because it is raining and I prefer to watch a movie at home;)



A teraz lakiery : And now, nail polishes :


 Nie pamiętam gdzie kupiłam większość swoich lakierów.;/
Wiem na pewno że dwa ostatnie są z rossmanna,
A żółty i brązowy kupiłam w Carrefourze w jakimś małym sklepiku..

I don't remember where i bought most of this nail polishes
I'm sure that the two on the right are from RossmannYellow and brown one i bought at Carrefour.


+ dzisiejsze zdjęcie siostry ;) Today's photo of my sister

Bye ;*

5 komentarzy:

  1. Cześć, bardzo podoba mi się Twój blog. Zapraszam do mnie, będę wdzięczna za odwiedziny i komentarze :) http://gloriousstuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey;)
    Bardzo fajny blog. Prowadzę blog o fotografii. Byłabym wdzięczna za skomentowanie moich zdjęć;)
    www.yvonnes-star.blogspot.com

    Z góry dziękuje i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog , kolory też.
    I fajne zdjęcie.
    zapraszam do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice nail polish selection!

    Thank you for the lovely comment on my blog!

    http://notjustaprettydress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolory :) ten żółty fajny - właśnie czegoś podobnego szukałam, bo nie mam ani jednego żółtego lakieru w kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń