wtorek, 9 sierpnia 2011

Podręczniki..

Wczoraj całkowite urwanie głowy , a dziś ciąg dalszy :(
Musiałam poukładać w szafkach, posegregować książki zeszyty i wszystko co związane ze szkoła..
Nie lubię zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę dlatego dziś wybrałam się po podręczniki !
Przynajmniej to z głowy ;)
Nie lubię dnia w którym z powrotem trzeba myśleć o szkole.
Po za tym ceny tych podręczników są kosmiczne !
Dobry melanż i kilka ciuchów byłoby z tych pieniędzy ;D
Po za tym zaniosłam stare podręczniki do skupu , ale nic mi po nich jak i tak nic nie zostanie dla mnie ;P
To przez tą zmianę programu ( znowu )
Tak siostra kupiłaby używane podręczniki , a musi mieć nowe ;[
A tak dodatkowo mówiąc nas jest 3 na kupowanie książek w tym roku..;/
Tyle wydatków ;D


Completely tearing off the head yesterday and continued today: (
I had to sort out the cupboards, books, notebooks and  other school things ..
I do not like to leave everything until the last minute and for that i went  to the books shops today.
Another task achieved.
I don't like one of those day which you need think about school.
Besides the price of these textbooks are the cosmic!
For this money you can go on a party or buy new clothes.
Today I sold the old books, but I don't have any money for that.
It is through this program change (again).
My sister was able to buy a new books.
Spending so much money : D

Dobra piosenka :
Good song :



Welcome to St.Tropez ;)


Bye ;*

1 komentarz:

  1. u mnie na stronie szkoły jest lista książek... tylko dla pierwszaków ;D ja tu potrzebuję dla kl. drugiej, a wiadomo, że nie tylko odpada część przedmiotów, jakieś tam dochodzą etc., więc mogliby się pofatygować o zamieszczenie kompletnej listy. ale póki co o szkole nie myślę, korzystam z wakacji jak najlepiej, ciesząc się tym, że jeszcze prawie piękny, długi miesiąc pozostał :)

    OdpowiedzUsuń