czwartek, 18 sierpnia 2011

"Świat wiedzy" nr.1

Chciałabym polecić wam czytaną przeze mnie gazetę : "Świat wiedzy"
Jest to nowość na polskich półkach.
Pierwszy numer ukazał się 18 lipca tego roku ;)

I would recommend you reading my newspaper, "World Knowledge"
This is a novelty on the Polish shelves.
The first issue was published on July 18 this year;)
 

Do przeczytania gorąco zachęcał mnie chłopak ;) Z małym oporem wreszcie uległam i wcale nie żałuję ;)
Strongly encouraged to read me, boy;) With little resistance, finally succumbed and did not regret;)

Najbardziej w tym numerze podobały mi się 2 artykuły. 1 z nich to "Największe teorie spiskowe" a 2  "Narkotyki - co się w nich kryje" 
Most in this issue I liked the two articles. 1 of them is "The biggest conspiracy theories" and 2 "Drugs - What are they hiding"



Następny numer mam już zakupiony i kiedy tylko go przeczytam pojawi się na moim blogu ;) 
The next issue I have purchased and read it whenever it appears on my blog;)
Daję 9/10 ;)
I give 9/10 ;) 
Bye ;* 

1 komentarz:

  1. nigdy o tej gazecie nie słyszałam - z pewnością pojawi się w niej jeszcze całe mnóstwo wartych uwagi artykułów :)

    OdpowiedzUsuń