środa, 7 września 2011

Wygrana w rozdaniu ;)

Przepraszam że już kilka dni z rzędu nic tu nie napisałam.. Mam tyle pomysłów na nowe posty , ale nie mam kompletnie czasu żeby je dodawać. A to przez rok szkolny który niedawno się rozpoczął. Dlatego że jestem uczennicą Technikum Ekonomicznego, i jestem w nim 2 rok, zwiększyła się ilość przedmiotów zawodowych. W związku z czym muszę więcej czasu poświęcić na naukę.. Przepraszam i obiecuję że będę pisać jak najczęściej się da.

Mam dla was zdjęcia paczki która dziś do mnie dotarła;)
Jest to wygrana w rozdaniu u Roksi;)
Dziękuję bardzo !!

I'm sorry that a few days in a row are not written anything here .. I have so many ideas for new posts, but I do not have time to completely post them. And this year the school has recently begun. Because I am a student of Technical Economics, and I'm in it two years, has increased the number of vocational subjects. Because of that I need to devote more time to learn .. I'm sorry and I promise that I will write as often as possible.

I have a photo package for you that came to me today;)
This is a win in hand with Roksi;)
Thank you very much!




Paczka doszła trochę w złym stanie;D ale zdaję sobie sprawę że to przez naszą Pocztę Polską ;)
Na pewno będę tych kosmetyków do pielęgnacji włosów używać ;)
Może w niedalekiej przyszłości pojawi się recenzją ;)

Parcel came little in ill; D but I realize it by our Polish Post;)
Certainly I these haircare use;)
Maybe in the near future will be peer review;)

Pozdrawiam ;) Bye

2 komentarze:

  1. no cóż, poczta zawsze musi trochę sponiewierać nasze paczuszki ;)
    ciekawie wyglądają te kosmetyki, chętnie przeczytam recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co oni robią z tymi paczkami... Szkoda słów.
    Najważniejesze, że produkty są nie uszkodzone:)
    Życzę przyjemnego korzystania z masek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń