sobota, 17 września 2011

Puder Rimmel Stay Matte.


Puder Rimmel Stay Matte - cena ok.20 zł
Puder który według mnie nie jest warty swojej ceny. Nie wiem dlaczego nie można znaleźć jednego pudru który kryje ,a do tego zapobiega błyszczeniu się skóry . Ten jedynie zapobiega błyszczeniu się skóry. Fatalnie kryje . Do tego nie do końca dobrałam kolor tego pudru. Do mojej cery jest za jasny ;/  Dla mnie jest to 20 zł wrzucone w błoto.. Dobrze że będzie służył mojej siostrze ;) Niestety ale poszukiwanie idealnego kosmetyku może trwać wieki ;) Nie zniechęcam się i będę poszukiwała dalej ;)
Ocena : 5/10

Rimmel Stay Matte Pressed Powder - price about 20  
Powder which I think is not worth the money. I do not know why you can not find a powder that is hidden, preventing błyszczeniu the skin and into the mats. This only prevents błyszczeniu of the skin. Badly behind. To this end drew no color of this powder. My skin is too bright, / For me it is 20 zł thrown in the mud .. Well that will serve my sister;) Sorry but the search for the perfect cosmetics can last forever) Do not get discouraged, and I looked on;) 
Rating: 5 / 10

3 komentarze:

  1. dziękuje bardzo :) również dodaje do obserwujących , wiele ciekawych informacji z Twojego bloga można zaczerpnąć :)

    Pozdrawiam, ewsko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, zapobieganie błyszczeniu się skóry i matowanie to to samo przecież :) a puder nie jest po to, żeby "kryć" - od tego mamy armię korektorów i podkładów, a puder jest tylko wykończeniem makijażu w celu zmatowienia cery :) miałam do czynienia z tym pudrem i byłam bardzo zadowolona, dopóki nie wycofali ze sprzedaży mojego odcienia, ale to już zupełnie inna sprawa.

    OdpowiedzUsuń