niedziela, 11 września 2011

Podkład Synergen ;)

Podkład z Rossmanna , który kosztował mnie niecałe 10 zł. Na pewno tak jak piszą ma właściwości antybakteryjne. Dobrze też wyrównuje koloryt skóry. Dla mnie wielkim minusem jest to że wcale nie matuje.. A przy mojej cerze jest to niedopuszczalne. Polecam raczej dla osób które nie mają tak jak ja tłustej cery ;)
Ode mnie 6/10 ;)

Primer of Rossmann, which cost me less than 10 zł. Certainly, as they write has antibacterial properties. Well it evens out skin tone. For me the big downside is that it does not mats .. And when my skin is unacceptable. Rather I recommend for people who do not have such oily skin like me;) 
I give 6 / 10;)


Bye ;*

1 komentarz:

  1. spróbuj zmatowić go transparentnym pudrem sypkim, wtedy powinien trzymać mat przez dłuższy czas :) a puder sypki to wcale nie taki duży wydatek, bo np dobry kosmetyk mozna kupic juz za 12 zł - z My Secret na przykład :)

    OdpowiedzUsuń